Oesters op dinsdag, waarom ook niet?
Soms heb je gewoon zin in oesters van Roeleveld Vis op dinsdag. Of een kogelbiefstuk van Dungelmann op maandag. En zaterdag? Lekker makkelijk andijviestamppot van Simon de Vogel Traiteur. En doe er dan ook maar croissantjes van Lekker Brood bij voor zondagochtend. Zo makkelijk haal je tegenwoordig het beste en lekkerste uit Den Haag in huis. Loqal Delivery doet de boodschappen bij jouw favoriete Haagse winkeliers.
En die volle boodschappentas met verse lievelingsproducten: het voelt bijna als een luxe cadeau. Dat gevoel zetten we neer met het merk Loqal Delivery. In beeld en in tekst.
In een online shopping-markt waar de concurrentie moordend is en grote, gevestigde namen de boventoon voeren, is het extra belangrijk om het onderscheidende vermogen van het merk goed in de etalage te zetten. Voor Loqal Delivery staat het kwaliteitsassortiment van lokale winkeliers centraal: al het lekkers van de beste Haagse winkeliers, gecombineerd in één bestelling, vers en met elektrische bakfiets bij je thuisbezorgd.
Met het nieuwe merk spelen we enerzijds in op kwaliteit, luxe en levensgenieters. Anderzijds ontwikkelen we een praktische en toegankelijke website, waarbij het plaatsen van een bestelling zo makkelijk is dat het een feestje wordt. De rijke en smaakvolle fotografie van alle producten in combinatie met trotse winkeliers dragen bij aan het unieke concept van Loqal Delivery. We vullen de stijl aan met een uitgebreid kleurpalet, zodat we de online winkel aan kunnen passen aan de seizoenen en producten.
Na een soepele launch in Den Haag worden de pijlen ook op andere grote steden gericht. Om ook daar de levensgenieter te bereiken.
Services
Merkstrategie
Merkidentiteit
Short copy
In samenwerking met
Lieke van der Wel
Anne de Rijk
Fotografie
Jeroen Guichelaar
Digital design
Jan van Hellemond
Web development