Creatieve ruimtemakers
De leukste vakopleiding voor een carrière als creatieve ruimtemaker? Die vind je bij Nimeto in Utrecht. Van stylist tot schilder, van decorbouwer tot restaurateur. Elk jaar weer staat Nimeto voor de uitdaging om te laten zien waarom zij de beste zijn voor aspirant-creatieve ruimtemakers.
Geen dikke opleidingsbrochure zoals voorgaande jaren, maar deze keer een slimmere aanpak, namelijk 'digital first'. Een wervingscampagne op social media vóór en dóór studenten. En alle detailinfo is ook gewoon online te vinden.
Voor elke opleiding is er één student een jaar lang ambassadeur. Een erebaan met Instagram take-overs om zo een kijkje achter de schermen te geven. Ook staan zij prominent op de folder van hun opleiding, zodat nieuwe studenten, ouders en decanen persoonlijk worden aangesproken en meegenomen.
Maar we geven ook iets concreet mee op voorlichtingsavonden, tijdens open huizen of direct aan decanen. Daar ontstaan namelijk dé momenten waarop Nimeto zich kan presenteren en mee naar huis genomen kan worden. Zo hebben we een 14-delig, flexibel folder-concept ontwikkeld. Door Nimeto op afroep zelf te produceren, in exact de oplage die nodig is. Zo hebben we geen verspilling en gaat precies de info mee die relevant is.
De wervingscampagne heeft een eigen stijl gekregen in beeldgebruik, kleur, typografie en navigatie. Het huidige Nimeto-logo behouden we uiteraard, waarmee we ervoor zorgen dat het herkenbaar Nimeto is, maar wel nieuw en fris.
Services
Campagne identiteit
In samenwerking met
Marleen Kuipers
Portretten
van Santen & Bolleurs
Campagnebeeld
Barbara Slagman
Teksten
Florian Franken
Animaties